Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank

Ποιοί είμαστε

Το cool image bank είναι μία δωρεάν φωτογραφική τράπεζα!




Προσοχή σε μεταβολισμό και μερίδες

 

Αν ακολουθήσουμε αυτήν την πρακτική και καταφέρουμε να επιλέξουμε τροφές που δεν είναι παχυντικές, θα μπορέσουμε εύκολα ή δύσκολα να πετύχουμε τη πολυπόθητη σύσφιξη ποδιών και του υπόλοιπου σώματος. Χρειάζεται επίσης προσοχή στα μακροθρεπτικά συστατικά των τροφών.

Ο μεταβολισμός βοηθάει στο να χάνουμε πιο γρήγορα τις θερμίδες που έχουμε πάρει. Παράλληλα, ενεργοποιεί άμεσα τις λειτουργίες του οργανισμού και είναι γρήγορος ή αργός ανάλογα με τον τρόπο ζωής του καθενός. Εφόσον κοιμόμαστε αρκετά, χωρίς όμως να τεμπελιάζουμε, ενεργοποιούμε πιο εύκολα το μεταβολισμός μας. Ένα ξενύχτι μπορεί να ρίξει το μεταβολισμό σε ποσοστό 5%.

Η προσοχή των μακροθρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, λιπαρά, πρωτεΐνες) μας βοηθάει στο να ελέγχουμε την ποσότητα που τρώμε. Οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες προσφέρουν τέσσερις θερμίδες ανά γραμμάριο και τα λιπαρά εννιά. Η αεροβική γυμναστική, η προπόνηση με βάρη, το γρήγορο και σταθερό περπάτημα είναι μορφές άσκησης για να μπορέσουμε να αυξήσουμε το μεταβολισμό μας.

Το ανεβοκατέβασμα στις σκάλες αποτελεί ιδανική λύση για όσους βρίσκονται σε κλειστό χώρο. Τα διάφορα αποτοξινωτικά αφεψήματα (λουίζα, πράσινο τσάι, ταραξάκο κ.ά.) μας βοηθούν να αλλάξουμε το μεταβολισμό μας. Πρέπει να πίνονται με άδειο στομάχι και να ακολουθεί κάποια δραστηριότητα.

 

Ένα από τα συχνότερα διατροφικά λάθη των ανθρώπων αφορά τις μερίδες. Καλύτερα να σερβίρουμε το φαγητό σε μικρά πιάτα για να συνηθίσουμε να τρώμε μια κανονική μερίδα και να μην έχουμε δίλλημα αν θα πρέπει να καταναλώσουμε όλη την ποσότητα. 

 

 

 

coolimagebank.gr

Δωρεαν φωτογραφιες Προσοχή σε μεταβολισμό και μερίδες - Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank